11/4 - 04 |

vakande ganska sent, och gick in till lissyrrans rum och kollade om hon skulle med på stan en sväng :)
så vi fixade oss fina och sen gick vi ut till det fina värdet =) skit fint va det så nu är det sommarjakten med kläder tror jag :)
det va ganska mycket folk på stan så de va alltid något nytt hihihi alla har kommit ut nu från sina hem , underbart xD
sen va vi och fixdade lite och kollade i stan sen åkte vi hem och åt och va ute med bebisen :)
sen blrv det ganska sent så åkte iväg till inal och dom och kollade vad för kul det hade för sig så träffade milli,josse och matilda och vi tog en strööög ;) hhihihi girls out you know =)
sen blev det att tessan ringde och vi hittade på lite vi åkte iväg till min poojk och festade lite med dom , massa kul va det. men sen åkte jag hem ganska tidigt vid 12 för att hämta min syster och föra oss hemåt för våra päron har kommit hem för att hälsa på oss så är vi ute hela tiden njaaa itne såå snart ... så det ville ha oss hemma tidigt =)
sen blev jag meega trött och somande som en bebis jag med =) xD

xoxo  nthh  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0