6/4 - 09 | grillpaarty

Ojjj då, såg nu att det va en vecka sen om inte mer jag satte mig vid min älskade blogg och skrev :O
men det har vart lite mycket nu och johan har iten internet i hans lägenhet så när man satt där på kvällarna så hade man ingen blogg att skriva i :O buuuhuuu men du idag så fick han sitt internet och en man kom och fixade så att allt funkade osv. så nu kan jag vara hos honom på kvällanra och skriva min blogg så nu ska jag va bättre på det måste jag ju säga, vart lite dålig på de fyy skäms på dig nisa :o :(
men ananrs överlag har det bara vart mycketr i skolan och så men nu är det lite bättre med påsklov , men jag har blivit sjuk :( taack vare min pooojk som smittade av sig på mig ): inte kul asså .....
men idag blir det lite grillpaarty @ ma place dååå va passa på vädret och allt så måste fixa med grillen och min mat innan mina fina gäster kommer ska bli skoojigt årets första grillparty så nu är det vååår :) våren har kommit lite seeeen är den men men deen kom iaf det är det viktigaste =)
hoppas någon har kamera med sig så finns det bilder på det sendan =)

xoxo nthh ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0