7/4 - 09 |

vaknade idag vid halv 10 sen hoppade upp och klädde på mig och fixade lite, sen så körde jag hem min pooojk och åkte till jobbet va där vid 10 så va i tid :D jag är bara för bäst ibland asså :) ahhaahah
sen så har jag jobbat till 6 så kom hem och bara softat nu så sitter jag med min älskade data och bloggar lite och checkar runt vad som finns där ute :D plus att jag väntar på att jag väntar på min lisa ska ringa för vi ska leka hade jag tänkt =) men vad vi ska göra är en annan 5:a =) hhihihihi men vi hittar alltid på något för vi är ju bara för bäst =)

sen kommer min pooojk hem om 3 timmar med helt undebart sitter och saknar honom som faaaan nu asså.....
jag saknar honom och älskar honom massa =)
J.G du betyder mycket för mig, finns ingen som dig du är som en drog. Du är BARA MIN drog!!!
det är som att jag måste vara med den 24/7 vet att det inte går men jag vill ! Du är det bästa som hänt  mig anh yeeeu <3


xoxo nthh ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0