8/4 - 09 |

hejsan allihopa :D

kom hem från jobbet nyss :D
hmm vad har hänt idag , jaaa du inte så mycket vart på jobbet, fanns ganska mycket att göra nu för att vi håller på att bygga om och lägga nytt golv osv, så det ser ganska stökigt ut men snart kommer det bli fiiin som fan när allt är iorning gjort och står på sina platser :)
så ni borde komma in och checka in läget och ni finner alltid något som ni vill ha :) jag jobbar på parelle inne på kopparporten så ni är alltid välkommna vet jag ;)
blev att lucy kom in och kollade lite sen så såg hon att jag ståd och kollade på henne men hon ville inte kolla upp och kolla cem det va för hon ville leka coool , men sen efter någon minut så kollade hon upp och där stod jag , hahaha lilla jag så snackade vi lite sen så gick hon vidare och kollade på stan sen kom hon tillbaka för hon saknar mig för mycket :)
hihihi såå det blev att vi tog en fika ! TAAAACK gumman <3
så nu blir det att duscha och sooofa som faaan och vänta på att pooojken ska ringa =) han jobbar inte kul :(

xoxo nthh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0