9/4 - 09 | gbg - grattis josse&inal

hej snögging xD

baraför att vi vaknade tidigt för att åka till gbg för att hämta min moster och min baby.  Blev en liten road trip för mig,älsk & kussen erik xD Vi va i gbg 11:30 och letade efter en parkering så jag kunde få min is chai  fårn espresso house =) grrrrrr:r heeelt undebar var det =))  sen åkte vi mot landvetter för att hämta upp min moster och min baby (:
vi va där 12:35, en kvart försenad för att johan körde till oslo ist för landvetter xD men men jag älskar honom för de =) 
sen va det bara att åka hem till lilla lidköping igen , när vi hade passerat alingsås så började jag bli sömning och sov ett bra tag tills vi kom hem igen tror jag. sen släppte vi av älsk hos hans päron och jag körde hem och somande en stund i soffan va meeega trött asså :O 
sen blev det att jag bytte om och gjortde iorning mig sen kom johan och vi åkte med hans päron fram till stan och fikade hanv bror och maria kom oxå massa mys vad de ! =) <3
sen va det hem igen och fixa lite till sen va det iväg till inal på middag för att fira josse och inal ! 


Sen åkte jag till min poojk och hämtade upp honom för vi skulle till mig, och så fick jag se lillsyrran lina stå i hallen och så fick jag syn på pappa i köket med så det har visst kommit hem :D ihihih undebaaaart xD <3
så nu sitter vi och kolla på tv och myser =)

Älskar dig J.G <3
du betyder för mycket för mig, och jag vill aldrig förlora dig <3








GRATTIS JOSSE på din 18-års dag =) <3
GRATTIS INAL på din 20-årsdag =) <3
 


xoxo nthh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0