skolan igen ....

skolan började idag igen..... :/ eller jag vet itne vilka känslor man har lite blandade har man väl när man vet att det bara är 60 dagar kvar i skolan för oss som tar studenten då, emn ändå man vill ju vara ledig ett tag till iaf :) hihihi skulle inte skada att  vara ledig i en vecka till (a)
aja men jag hade inte så jobbig dag idag iaf hade 3 lektioner så jag överlevde det allt ;) så vi fick till och med sluta 20 min tidigare så jag slutade vid 12:40 ;) va ganska gött så gick hämtade mig väska och det satte mig och snackade med nejra,ellen,elvira,emila :D sen skulle det på lektion och då åkte jag och nejra hem till johan en stund. vi hade as mysigt, satt och snackade hon drack kaffe, det gilalr itne jag såå bllääääää :) men jag fixade allt gött kaffe till henne iaf eller det va de hon sa till mig sen om det va sant vet vi itne rikgtigt ;)hihihi neeej då de va det bästa kaffet hon någonsin druckit jag lovar ;) så satt vi och snackadet om allt mellan himmel och jord verkligen, så det va ganska mycket man vart med om fast vi bara är 19 iår och så men det komemr mer genom åren så det är inte slut än xD men sen såå börja klockan bli 2 och min poooojk slutade jobbet så han kom hem runt 2 tiden så satt vi och tjööötade så blev han ganska nyfiken tror jag om vad vi snackade om men han fattade ju inte så mycket ändå så vi kunde ju fortsätta att snacka. Sen så gick vi fram mot gabbes för ellen o elvira satt och fikade där så vi trallade oss fram mot stan och så. vi va där en snabbis sen så körde jag hem nejra till kvänum och stannade ett bra tag för vi tjöööötade lite till och hon visade mig hennes crib, eftersom jag aldrig vart ute i kvämun såå :O hahaha sen så satte vi oss och kollade på tv så kan en as bra film på som vi inte visste vad den heter men hanldar om en robot iaf ahahha men as bra va den iaf, men sen vid 7 tiden åkte jag hem igen och skulle förbi johan och hämta honom. När jag kommer upp så ligger han och sover min söööötnöööt, men fick upp honom till slut och vi åkte hem till mig käkade och myste sen så blev kl 9 och vad innebär det ;d desperate housewives självklart så vi satt och kollade på det och hade massa mys =)
såå illa har dagen inte vart började väl havl seeeegt men slutade bäst ;)

TAAAACK nejra för att du finns hunni =)<3

Taaack älskling för att du finns i mitt liv, du är en stor del av mitt liv som betyder massa för mig.
Du är det bästa som hänt mig, efter mitt körkort+bil (a) ihhihi nej jag skoja bäst är du.
Jag känner mig alltid trygg & älskad när jag är med dig.
Du får mig alltid att må bättre skratta och lee när jag känner mig nere.
Men det bästa av allt, Du älskar mig för den JAG är och inte den alla adnra vill att jag ska vara !!
btw, DU ÄR HELT PERFEKT I MINA ÖGON, OCH KOMEMR ALLTID ATT VARA DET. JAG ÄLSKAR DIG OERHÖRT MYCKET!


xoxo nthh ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0