Jag blöder på insidan och gråter på utsida.

jag vet inte hur jag ska kunna prata med dig längre känns som att det inte finns något sätt att göra de, jag har testat alla möjliga sätt jag kan komma på...
det känns meningslöst för att vi inte kommer någonstans när vi bårkar hela tiden, och du måste veta att jag mår bara sämre för varje dag vi bråkar och vi bråkar minst 1 gång per dag och det tar på hela min kropp inte bara fysiskt men psykiskt med . Det känns som om du inte förstå det, och att du tror att det gör ont för stunden och allt går över sen efter några timmar, men sry på mig gör det inte de. Utan det sitter i mig hela tiden och kommer sitta med mitt till mitt liv tar slut och det känns som att det är snart för att jag vet inte hur mycket mer jag kan klara av detta och ta emot allt skit och skulder som jag inte har gjort, eller att jag blir anklagad hela tiden. Visst jag är inte en perfekt person men misstag måste jag kunna få göra utan att du skriker och gapar på mig det sårar mig mer bara, du kan prata med mig och säga att de du gjorde var fel, så att du lär dig sen av dina misstag, för det är ju det jag gör. alla gör sina misstag vissa gör större och vissa gör mindre men vafan vi är bara mänskliga av oss.   Jag vill lösa upp allt skit som vi har mellan oss men det är inte alltid lätt, som det säger det måste kanske bli värre för att det ska kunna bli bra igen, men det känns som att det inte går bli värre, jag har nått botten nu på ett par år och nu vill jag inte vara kvar här nere jag vill upp igen och se hur alla är glada över det dom har och kan njuta av mitt liv som jag är och inte låtsas som att jag är en annan eller få upp ett leende som jag inte vill ha upp. 

Jag blöder på insidan och gråter på utsida.

xoxo nthh </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0