100513 / baaaaakning baby

Jag har fått ofra mitt rum till mina föräldrar denna helgen nu när de kommit hem xD det är första gången dom har tagit över mitt rum. Andra gånger när de kommit hem och hälsat på så har de tagit syrrans rum men inte denna gången inte hahaha. Så får ligga nere i vardagsrummet på en madrass eller ta soffan om jag vill. Men det spelar mig inte så stor roll, men nackdelen till att sova där nere är att alla hemma hos mig går upp så tidigt och så samlas alla där nere så man blir väckt utav deras skratt och allt :D Men nu så håller jag på att bakar med min sis lina=) hon älskar att baka varje gång hon kommer hem så bakar dom en massa gooooda saker !! muums
men nu ska jag ner igen och hjälpa henne med de!
tack till alla som läser


xoxo nthh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0