älvsslaget

fick sova ut ganska myckte idag , men när jag vaknade upp så va de skit tyst hemma igen och alla andra hade lämnat mig igen xD Så fick jag reda på att de åkte ivg till skövde. Gick upp iaf efter att legat och slappat framför tv. Så hörde jag av mig till emilia och kollade om hon skulle med och kolla på älvsslaget.´De ville hon så de va upp mig. När vi kom ditt va de ganska kallt blåste ganska mycket så va inte så kul att bara stå stilla... Men det gick ganska bra ändå för de va ett lag som hade skit bra musik med sig så de va bra. Så gick vi runt ltie och försökte kolla på så många som möjligt.
Senare på eftermiddagen så kom solen fram och då åkt jag och anton ut för att fota lite. Han har bilderna, men ska se om jag kan få tag i alla imorn och lägga upp några. Vi hade skit kul. Ville bada också men hade inte kläder till de.
Nu sitter jag hemma bara och slappar. Ska väl krypa ner i sängen snart och kolla på en film.
tack till er som läser

xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0