awesome helg!

Har inte haft så mycket tid vid daten i helgen har haft ganska fult upp men de fina vädret och de!
Började bra med att att jag vaknade kl 5 på eftermiddag när jag skulle vara hos emilia på middag kl 6. Så det va bara att hoppa upp in i duschen sen göra sig iorning xD. Men de hann jag itne riktigt utan jag fick fixa håret och det hos emilia sen. Så syrran körde mig ditt och alla brudarna va där! =)
Fick en välkömmst drink sen va kvällen on ! :D Så hade emilia grillat och maten va as gott. Sen började vi förfesta och blev girl's night out later that night !
Jag hade massa trevligt iaf!  tack för fredagen brudar! <3

lördagen blev inte så mycket sova för de va skit varmt i mitt rum så log o svettades mest...
Men senare på dagen blev det grillning med simon och johannes , sen kom sandra hem med peter så de va med oss och käkade oxå :) Senare mot kvällen så begav jag mig till linda på en liten mysskväll men några.
Blev med en trevlig kväll och rolig med. Efter att vart hos linda ett tag så gick vi till jessica. =)

sen igår blev det grillning med familjen !

tack till alla som läser, bilderna är sen ifredags ! :)

middag.

får bjuda på bilden :)

brudarna innan utgång

brudarna plus någon random dude ! xD

hahaha avslutar kvällen med denna bilden ! :)

xoxo nthh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0