mys med brudarna

hello

vilken bra dag/kväll det har vart idag. började med en eftermiddasg promenad med anna. Gick först mot stan tog varsin glass och satte oss o solade lite. =) Sen gick vi vidare ner mot hamnen och kollade in några som seglade och bara njuter av solen, forsatte vår promenad in mot stan igen sen hem.
När jag kom hem så satte vi oss och åt middag, sen så vilade jag ett tag. Senare mot kvällen begav jag mig till hanna. Vi hade lite mysspyss och satt och pratade om allt mellan himmel och jord. vi får jag ju inte glömma att vår justin bieber är och hälsar på oss från usa :) men han gick hem lite tidigare.
Nu när jag kom hem så har jag snabb-packat lite, det får bli mer imorn. För nu ska jag försöka sova tidigt för imorn ska jag köra ner till hbg :) hoppas blir en skojig helg. Godnatt på er
Hbg next here i come :)

/tack till er som läser
xoxo nthh












justin/me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0