vårmarknaden

vaknade ganska tidigt idag för att vara mig. Gick upp vid halv 11 tiden och märkte att det va överraskande tyst hemma. Så gick jag upp och såg min syster lina som satt vid datan och så fårgade jag henne vart alla har tagit vägen. Hon visste inte heller för när hon vaknade så va alla redan borta :o .
Sen så frågade syrran om jag skulle med på stan, och så snäll som jag är så självklart kunde jag de. Så gjorde vi oss iorning och åkte in till stan. Visste inte att det va vårmarknad i stan så när vi kom så va de massa folk på stan :) Men vi hittade lite kläder hihi det kommer bilder på de imorn. För då blir de lite mer shopping. =)
Efter de så åkte vi hem hämtade upp lilla jaden och gick ut med honom. Han älskade de, sprang överallt, vart får han all energi ifrån..? xD 
Senare mot kvällen va vi ett gäng som åkte runt lite sen till donken =)
Fast nu ligger jag hemma och kollar på film med mamma ! ♥♥

tack till er som läser
 
några som upträde.. ingen aning vilka de e


lina/jaden


sandras dricka lever sitt egna liv xD


sandra/marcus


glass någon??

xoxo nthh


Kommentarer
Postat av: Angelina

Det är nog Timotej :)

2010-05-18 @ 19:12:54
URL: http://leath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0