11/12 - 08 | torsdag, shopping :)

började tordagen med ett engeska d prov idag kl 8 :00 :( massa buuuhuuu
sen så får man veta att man ska ha brandövning i e-huset, när det är iskallt ute och det snöarde ..!! :(
så fick avbtryta det hela, vi fick sluta tidigae också , :D xD
gic sen till a-huset för att lämna min väska och jacka i skåpet  :D
så får man reda på att de ska vara i a-huet oxå bajs vlev lite irriterad på de :/ men men 
strund samma, sen hade vi naturkunskap var rätt okej idag :)
började med att snacka om hur vi människor funkar & så =)
efter skolan blev det en shoppintur hahaha xD som jag inte har råd med , men fattar ite arför jg köper ändå...:(
det är farligt att ta med sig sitt bankomatkort asså !! tro mig ska inte ha med mig den mer xD ahahah
men sen så stack hans bror så blev det jag o johan kvar & vi började kollade lite överallt hihihi
det va meningen att jag skulle hitta julklappar xD hahaha tror ni jag hittade nån elle haha neeeej för de gjorde jag inte ;D
möte upp syrran sen så hon fick hänga på det sista =)
en jättebra/trevlig eftermiddag!

dagens låt : Huu - Just The Two of us
dagens sötnöt : Johan HG <3

xoxo nthh ♥


          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0