1/12 - 08 | måndag- ny vecka, nya tag!

tjaaa faaaan !

yeeeeey idag har det vart en ganska okej dag iaf, efter vad som har hänt !
i can do it :D
det började med att jag vaknade väl vid halv 10 , sen duschade & gjorde iorning mig för skulle
till körskolan och köra med jonas den bästa lärare :D
de börjar närmare min uppkörning tror jag ihihihhi ! :)
men jag tror att jag inte hinner innan jul så det blir nog efter nyår hihihi får vi hoppas =)
har för mycket i skolan som faaan , hinner inte plugga teori när man har massa skola att göra :S
men det va ganska lugnt i skolan idag så sen slutade vid halv 3 kanske sen åkte jag hem :)
men när jag kommer in så vill moster att jag ska på stan me henne och kolla lite med lillen =) hihihi
så började vi gå fram till stan först till resia för att hämta biljetterna till HAWAII / honululu !!!!!!! ihhihi yeeeeey
efter de så började vi kolla runt lite sen hittade jag massa fint på hm o gina som jag vill ha men jag
vill ha någon med mig på stan imorgon & hjälpa mig lite, xD såå nån som känner sig för det ? =)
hahaha kommer bli fattig men men ;P ahahahaha
men körkort efter nyår eller hur lovisa !!!!!!! xD

dagens låt : chris brown - superhuman
dagens sötnöt : jaden <3

xoxo nthh  ♥

Kommentarer
Postat av: Robert

SV: Yes, kärlek för One Tree Hill ;)

2008-12-01 @ 23:57:36
URL: http://robertle.blogg.se/
Postat av: ♥ ewie . .

den låten är jättebra :D

2008-12-02 @ 00:26:32
URL: http://ewiiie.blogg.se/
Postat av: Robert

SV: Oh jasså? Var bor du någonstans då? :)

2008-12-02 @ 10:09:39
URL: http://robertle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0