12/12 - 08 | fredag

började med att jag vaknade vid 11 och så skulle göra orning mig til skolan,
sen när jag kom till skolan får jag veta att vi inte har någon lektion alls...:S
de sööög så stack fram till stan och kollade lite, sen hem och pluggade me fanny&bella
ttyp i 3 timmar... såå vid 6-tiden åkte dom hem och jag vilade ut mig för vid 7 skulle lilla hunden&hans bror plus hans tjej kom & hänta mig ;d xD
hahahaah åkte hem ditt och hämta hans bil för skulle till lussebandyn och kolla på när syrran spelade &
 lite annat folk =)
det va okej i början men sen såå sög de vi va där typ en timma sen stack vi & kollade på idol-finalen ist hahah rätt okeej drack icetea och käkade lussekatter ;)
så de va mysigt och så sen somande jag hahaah xD men vaknade typ efter 30 min elle såå xD
men kevin vann, de vet jag hihihi missade inte den delen ! ;D
men en skit bra dagen !!
de ska vi göra igen hunden ahhaa xD

dagen låt : alanis morissette - ironic
dagnes sötnöt : hunden <3

xoxo nthh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0