17/12 - 08 | onsdag

fick julmat idag i skolan ;D ahhaah de va jättegött :)
sen så har jag väl inte gjort allt fär mycket idag har vart med lilla hunden och hans familj :D
sen har ja pluggat massa ....
men nu palla jag inte mer för de närmar sig jullovet och julafton :)
hihihi ska bli jättemysigt när det kommer och såå, vet inte riktigt vart jag ska vara än på julafton men det
lööööser sig , hahaha gör det allitd xD :)
men nyår börja närma sig det med och vet inte vad som händer alls... ahahah
några som har förslag kan ju hooola at me ;d hahahaahha

sen är denna mobilen till salu 3-4 månader gamal med hel försäkring :)
bilden går inte att ladda upp men den finns på min bilddagbok   --> http://nthh.bilddagboken.se/p/upload.html?#1

dagens låt : ciara - lika a boy
dagens sötnöt : johan <3

xoxo nthh



 


Kommentarer
Postat av: Thu Hien

Hei :)

Hehe, det er nydelig bilden.. Hihi =)

Fin siden :)

2008-12-18 @ 15:06:23
URL: http://www.lilletwiin.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0