18/12 - 08 | torsdag, sista skoldagen !!

Heeeeeej !

idag var det sista skoldagen ! FÖR NU SUCKER'S har jag JUL-LOV ! :D det är undebaaart asså !!!!
sååå nu när looovet börjat har jag ändå massa saker att göra asså...  till och börja med är det att jag ska plugga massa teori, varje dag mins 5 timmar !!  plugga lite med skol-arbeten ... :( 
sen ska man fixa nu allt till julafton som är om 6 dagar... :)  blir bara massa stress här tycker jag ...:( buuuhuuu men det klarar jag ska vi seee  :)
men nu är det bara ett halvår kvar tills jag tar min studen !!!!!!!! FAN VA GÖÖÖÖTT längtar :)
men vad gör man efter så? , jooo jag ska ta ett år off asså och jobba lite och reeeesaaaaa! :)
sen plugga utomlands :) 

dagens låt : lady gaga - love games
dagens sötnöt  : min mamma <3

xoxo nthh  ♥


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0