19/12- 08 | fredag, JUL-LOV !

Heeeej !

idag var det mitt sista julaslutning i skolan xD kännns undebart att de bar är ett halvår tills lilla jag tar studenten ! soo u better bee there !
känns att det gått ganska snabbt ändå i skolan dessa åren, minns hur man satt där första dagen i aulan och väntade på vilken klass och vilka som man kommer hamna med men det va okej efter ett tag ;d såå de har  gått snabbt tycker jaag :)

sen har jag vart hos min tandläkare hahaah bengt :D han är skit bra iaf , såå byte gummiband och spände bara , det vanliga men sen så snackde vi lite om mina tänder och han säger att det ser skit bra ut och att nästa gång om 6 veckar ska jag komma och göra avtrycken igen, som sen gången därpå blir jag av med den och då blir det typ i början av mard :) så men kommersakna den, har haft den ett år nu så kommer kännas konstigt i mnunen, men kommer få see mian fina tänder eller hur :D BLING BLING ;)  hahaahahahahahaha yeeeeeeey (Y)

nu sitter jag och väntar¨på jenny ska komma, såå ska vi bara sooofta haah skit trötta är vi båda,
blir nog inte utgång för vår del haahah ;D xD hooola at me om ni vill vara med :)

dagens låt : lady gaga - startruck
dagens sötnöt : lärarena på SP-kompassen ! :D

xoxo nhh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0