20/12 - 08 | lördag -

Heeej igen ! :D
 
lite om vad jag har gjort idag då :d hmm ska vi see började med att jag vaknade vid halv 11 :D
hoppade in i duschen, och blev klar men allt 1 timma senare :D åkte in till stan för att kussen skulle klippa sig & det blev skit snyggt ;Defter det skulle jag möta johan,hans bror och hans tjej på stan , gick och kollade ut det sista julklapparna
typ åt dom hahah xD
vi gick ett bra tag på stan sen så gick vi hem till hans bror & fikade lite plus massa snack om allt :D det va jätte trevligt =)
sen så skulle johan & jag hem så han körde hem mig så jag fick plugga lite teori, det låter inte alls lika roligt men det måste göras... kan inte bara göra det roliga här xD hhhaahah
men jag överlevde det :d seee jag leever nu sitter här nu kl äe 01:33 & skriver :D yeeeey (y)
blev att ja fick sitta med det i 3 timmar typ... blev trött efter det så blev att jag la mig i sängen med lilla Jaden
och somnade en bra stund hhihi fick vila ut mig lite :D va gööööött :D

vaknade upp sen vid 7 för att johan skulle hämta mig, skulle till ica och handla nått :o haahhaah
sen så hem till honom & för föööörsta gången kollade jag på dansbandskampen med honom & hans far :)
det va oxå massa trevligt  ! :) men jag tyckte att scotts skulle vinna iaf !!! det gick inte att komma fram
när hans far skulle rösta på dom ju såå de sööög ! :/  men jag tror att det kommer komma låångt med det dom gör !
så imorn kommer dom hem igen till hemstaden lidköping ;D ahahah

puss&kram på min hund <3 :)
expresso house ! grrrrrrrrr GIVE ME !

xoxo nthh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0