20/12 - 08 | lördagen

Shooo !

vad gjorde jag och jenny föör kul igår dåå :D hon kom till mig vid halv 6 ,
så satt vi & snackade lite bara om allt & inget.
blev sen en utgång för att hämta upp den laaata johan för han skulle med ;D
hahahaah såå vi fick med honom :D
så började vi promenera lite överallt & se vart vi skulle hamna till slut,
så blev att vi gick in mot stan och runt lite överallt :D
efter de så skulle johan till sin bror & iväg till hans kompisar och bara dissade mig och jenny.... :(
så vi stack hem till mig & kollade på en film och hade jätte mysigt & trevligt :) de ska vi göra om =)
när filmen tog slut så va jenny lite hungri, så stack vi till donken & käkade lite gott :) feettta oss lite mmmmm :)
vi träffade på lite konstigt folk som kol till donken... ingea kommentarer till de vi såg i alla fall....
blev en liten roadtrip efter det åkte vi hem till mig igen & bara chillade  (a)

Jenny åkte hem nyss så blir att jag sitter här ett lite tag till tror jag, kan inte sova än så får se vad jag kan hitta på nu...:P
sitter bara o soooftar framför datan nu & lyssnar på masa bra musik ! :D
men vill att de ska bli morgon nu typ så jag kan dra på stan med min lilla söööta hund ;D xD
saknar min huuuund :d <3
4 dagar kvar tills julafton ! :D (y)


xoxo nthh  ♥

Kommentarer
Postat av: Thu Hien

Heei! Haha, den er morsom bilden av deg =)Tjhii..

Sees vi snart ;)

2008-12-20 @ 18:30:35
URL: http://www.lilletwiin.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0