21/12 - 08 | söndag

Idag har nisa vart duktig med att plugga först sen vid 1 åkte jag till jobbet :D
jobbade till 4 rätt mycket folk så det va roligt att jobba då :) sen när vi stängdevid 4 så stacka jag,syrra & kussen fram på torget för att checka in bandet scotts med xD dom va riktigt bra :D så nu är lidköping lite kändare än vanligt  hahaahah (a)  sen blev det iskallt för jag & syrran skulle gå hem från stan sen, okej det är inte jätte långt så men de är en bra bit iaf at gå plus att de va iskallt...:/  men vi klarade oss hela vägen hem ;D yeeey så fort jag öppnade dörren sprang jag upp på rummet för att hoppa ner i min gooosiga sääng för att värma mig & tina upp lite hahaa :D men nu är det varmt & gött igen =)

nu sitter jag och ska lista ut vilken färg jag vill ha på min ipod :D haahah tips? :D
snart är julafton här... bara 3 dagar kvar o& ganska stressigt .. har ganska mycket som man vill ska göras !
men ska försöka slappa av & ta en dag,timma,minut i taget ! =) (a)
ska sen iväg till mina kusiner på middag =) ! men jag saknar min sööta hund :)

dagens låt : brandy - right here
dagens sötnöt : syrran <3
       xoxo nthh ♥


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

duå din jävla hund

2008-12-22 @ 13:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0