2/12 - 08 | tisdag

började skolan kl 11.oo idag med den enda lektionen som jag har på tisdagar , samhäll & den var i hela 40 minuter :D känns lite jobbig & gå på den när den är mitt på dagen men men ;D hahaha bra lärare sååå why not xD
gick sen & käkade med några, & sen skulle jag träffa lilla dino den töönten xD men jag klarade mig idag med ;D
började dra mig in mot stan för att jag skulle möta upp en kompis (ena) för att vi skulle fika plus att kolla runt till om vi kunde hitta något till nyår xD men njaa såå tur hade vi inte, men det kommer snart tror jag, hihihi får väl hoppas på de iaf :) för
det börja närma sig dag för dag & jag har inte hittat något att ha på mig de får jag lite panik ibland när jag tänker på det, inte så bra kanske buuuhuuuu :(
men ska leta lite till annars får jag inprovisera till nått fint ;D hahaahaha 
när vi gick på stan så hittade jag äntligen hittat min mössa iaf ihihihi nått bra iaf ;D
sååå nu är min MÖSS-letande slut hihihihi ;) men hittade lite annat med :D
men nu är det bara min klänning kvar ;s hoppas jag hittar den i tid bara :o 

dagens låt : jordin sparks - next to you
dagens sötnöt : ena <3

xoxo nthh ♥
                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0