27/12 - 08 | lördag....

kom just hem från en runda me erica <3 på stan ( de ska vi göra oftare eller hur sis )
så nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar :D xD ahahahaahh maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat :r
finns de nått bättre än maat haahha neeej jag tror inte det va :D mobbad jag är xd neee :D
vad händer senare idag dååå folket ? :D
snart är de nyår har alla planerat vart de ska vara, va de ska ha på sig.: ahhahaah de e mycket om det nu har jag hört...
men jag tror jag är klar faktist om ja ska va ärlig :D hahaha såå ganska gött & itne behöva tänka på de nu...
men ju närmare nyår vi kommer så är det näramare min dag...:O

du får inte knacka på min dörr, om du är beredd på att komma in....
du får inte vandra på min väg, om du inte visar mig ditt mål.
du får inte bara ha mig, för att fylla upp dina sår..
du får heller inte a mig som en dröm, när jag vill vara din verklighet.
du får inte säga att du hoppas, om du varken tror eller vet.
men du får ta den tid du behöver, för att förstå vad du vill...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0