29/12 - 08 | måndag

heeeeeey yaaaa :D

snart är detta året slut... hihi xD bara några få dagar kvar sen lämnar vi 08 bakom oss och flyger in på 09 :D
ska bli ett spännande år som väntar tror jag, hoppas ett bra år iaf kommer hända mycket som att lilla ajg tar STUDENTEN , och att jag åkter mycket utomlands tror jag att det kommer bli för mig, jag vill det iaf =)
ut och resa är nog ett av det bästa jag vet :D som att det finns alltid något oväntat bakom hörnet xD
sen att man får träffa helt nya människor & nya möjlighet plus massa äventyr som man får vara med om :D
nyår är snart längar soooom faaasen ;D <3

men va har lilla jag gjort för kul idag då:D ahhaha njaaaaaa har vart på körskolan & pluggat ett bra tag, sen åkte med min moster hem för att käka & plugga lite till, sen kom johan <3  , men nu gick han hem nyss :(
men jag ska lägga mig snart upp ganska tidigt imorgon plugga lite sen iväg en sväng på stan med honom :D

i adore you <3

    
xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0