3/12 - 08 | onsdag, yeeeeeeeey =)

tjenare snöööggingar ;d

igårkväll var det kanske inte min bästa dag direkt om man ska säga sååå
fick åka in till akuten pga min hals för att jag just hostade upp blöd, mysigt det låter :S ahahah
neeej men sen fick jag några yttliggare medieciner för de såå nu ska det va lungt igen får man ju hoppas ;D
men sen kom jag hem typ 6 imorses och fick sova i 3 timmar till 9 sen va det bara att gå upp fixa sig för
sin körlektion med jonas , sen efter det hade jag lilla uppkörningen :O med andraas omg säger jag bara :P
men det gick okej iaf såå det va ganska lungt sen så va det bara att vänta i 10 min vid körskolan för sen ut till kinnekulle
för att göra riskeutbildningen / halkan ;D
det va ett av det roligaste jag har gjort i hela mitt liv tror jag asså xd faaan va kul jag och lovisa hade det i våran bil :D
hahahahah hon fick oss att snurra några gånger men det va kul iaf hahaahah fick uppleva den fina snurrorna som alla snackat om såå ;D hon fick till 3 eller 4 st tror jag hihihi jag klarade mig bra ifårn det faktist ihihi jag är väl en bra lyssnare
och lyssnar på mina lärare ;D ahahahaahah
men det va skit kul att få köra med lovisa iaf hahah hon fick lite panik över att hon snurrade men jag satt bara
och skrattade hahaah de va kanske inte såå snällt av mig, men jag lugnade ner henne sen xD
det ät nått som jag vill göra om :D 
så kom jag hem vid 5 och fick ett intresant brev hem :O ahhaah
nu har jag typ kört allt och så nu har jag bara att ligga hemma o pumpa/mata in teori i mitt huve :P:o
1. TEORI-PROVETtiderna
2. UPPKÖRNINGEN


dagens låt : Ne- Yo - Miss Independent
dagens sötnöt : måste bli lovisa asså xD <3


xoxo nthh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0