4/12 - 08 | torsdagen, undebart !!! xD

ahola snyggingar  xD

idag har jag vart uppe på himelen okeej inte i morse, men skit samma
men sen efter lunch va det helt undebart fick hela 3 hel-kropps massager idag ;D hahahaha
heeeeelt undebart asåå känns helt avslappnad nu och kan ta nya tag och bara slappna av och ta
det i min takt o chilla :D
tack maria,ida o corinne för denna undebara dagen ;D hahahaahahah
kommer alltid ställa upp för de :d bara att hoooola at mee! ;)
blir inte mycket skrivande idag för är trött nu hiihhi  ;)

dagens låt : claude kelly - your lies
dagens sötnöt :  maria <3
xoxo nthh ♥


 


Kommentarer
Postat av: Robert

Aha okej. Nah jag vet inte alls vart lidköping ligger. Men om jag pallar kollar upp det, så vet jag förmodligen vart det ligger :)

2008-12-04 @ 19:04:23
URL: http://robertle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0