5/12 - 08 | fredag paaaarta !

dagen började som en helt vanlig bara tt det va fredag :) ihihihi yeeey =)
hade en lektion kl 12:30 psykologi hihihi om "var är jag" inte vet jag ahaha men ska vä see om jag
kan komma på det då  :D
sen va det inte mer med utan jag slutade efter den lektionen trallade jag och några på stan och kollade lite fikade 
och sen så stack jag hem duschade och fixade mig fin för skulle bli utgång med ena,sussane,mia och henrik :D ahahah
omg fanns lite läskigt folk där ibland asså men men... jag klarade mig hahaah de gjorde vi alla :D
mkt trevligt va de iaf täffade på johan där med, har inte sett honom på ett tag nu mkt trevligt men som sagt 
hade en skit trevlig kväll taaaaaack !!! <3 

dagens låt : Claude Kelly-alone
dagens söötnötar : ena,sussane,mia,henrik & johan <3

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hihi helt awesome hade vi det ju:D gotta do it again soon:P like next fiday xD haha kisskiss<3

2008-12-06 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0