6/12 - 08 | lördag, chill

heeej på dig ;D

idag så har det vart lungt, sov till typ 2 omg ;D ahhaah men de va skit gött iaf
det behöver jag :D
käkade och sen drog jag en sväng på stan med kussen för han skulle klippa sig, men han visste iten hur han skulle klippa sig, men de va stängt allt men men såå de va bara att dra hem igen o sååå, får fixa de hans klippning på måndag.
vad händer idag för kul dååå..? nån som vill leka med lilla mig en stund hhihi =)
btw alice och kevin in the finaliiii hahaah ;D
hmm jag har vart med lilla johan idag med ;D haahah
myck trevligt kollade på en skit bra film the holyday :D


dagens låt : Go On Girl" by Ne-yo - (Natalie's Version)
dagens sötnöt : qh <3

xoxo nthh ♥

Kommentarer
Postat av: birgitta

snygg.se

2008-12-06 @ 18:09:43
URL: http://miiiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0