7/12 - 08 | söndagen

Kollade igenom syrrans data nu och fick syn på jätte gamla bilder &
snygga va en del får man ju hålla med om asså..xD hahahaha
fast det jag fastnade mest på var att jag fick syn på min håtfärg
som jag hade för typ 2,5 år sedan omg skit snygg & jag saknar den meeest !!
den finns inte ute någonstans längre, skit bra var den !! saknar min färg give me it!!!
jag håller på att leta efter den lite då och då, har kommit på att den finns inte längre, inte någonstans...:( buuuhuuu 
måste fixa det hos frisören & jag ska ha nån chans äns att komma i närheten av den igen.... :/
nån som kan tipsa om någon bra färg som kan fixa mitt hår, utan att hålla på o bleka o shit... :o
nu ska jag sitta o plugga/mata in teori . laaater yaaaa
xoxo nthh  ♥

Kommentarer
Postat av: Fredrik

snyyggt! ;)

2008-12-08 @ 18:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0