8/12 - 08 måndag

heeej allihopa =)

min resa till norge/oslo startade inatt hihihi ;D vid typ halv 4 børjade jag åka så kom ja væl fram hit vid 8 ;D
sen så sitter och leker med min brors lilla beeeebis ahahah ;d men så træffade jag på en som jag trodde jag itne skulle få se mer asså min barndoms kompiar som jag inte sett/træffats på typ 10 år om inte mer ;D
har haft det bra idag sitter hos min bror i norge och hans barn hiiihi ;D kollar på tv bara ;D
inte gjort så mkt ændå idag, kom ht vid 8 skulle fixa lite saker sen så kækade vi och jag umgick med mina brors
barn:D hahaah 4 st ær dom såå søøta o bæst allihopa :D
seb så skulle vi dra en runda på stan jag o min bros frstmø :D det va skit kul både från sverige går runt i lilla
oslo ahhaha vi hittade ett shopping center men de va inte så mkt mer æn vad vi hade typ i gbg och sååå
men ædnå kul och kolla ut lite hihi och kolla vad som fan :D vi fastnade mest på att fixa håret me løshær
såå vi snacakde mkt om de men ska see om man kan hitta ett bra stælle i sverige om det ær någon som vet så sæg gærna till mig :) skulle va ett stort hjælp !!!
bilder komemr in nær jag kommer hem ! :D
ischi <3 grrrrrrrrrrrrrrrrrrr :r

dagens låt : r-kelly - the greatest
dagens søtnøtar : andy, jenny, anthony och dat <3

xoxo nthh ♥

Kommentarer
Postat av: thom

vilken cool blogg jag just hittade!

2008-12-09 @ 14:57:44
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0