9/12 - 08 | tisdag

en liten tillbaka blick o vad som hände igår när jag kom till oslo :D
ihihi umgicks med familjen & så sen på kvällen vid 20:00 så gick jag,kussen och min bros fru
ut och skulle shoppa lite, och skulle see vad olso hade att bjuda på hihi :) 
vi drar ut till oslo city och började kolla runt lite, det fanns typ hm och det vanliga , men sen fanns de andra affärer
som hade mycket kläder :D och det flesta hade mennan 30-50 % for sale asså :D fast det va mes på jackor:S
såå men jag lyckades hitta lite saker iaf =) har köpt mycket denna månaden har jag kommit på så men hittade 
2 tröjor och en skjorta hihihi bilderna kommer senare på dom kunde inte få in det på mobilen ! :S :/

men det bästa var när jag & daddy va inne i olso och skulle hitta till min bros bostad var det inte lika lätt haahah ;D 
har inte vart där på ett tag så, men jag frågade as många om det visst vart den adressen låg men fan 2 av 10 visste ju, sen så hittade vi inte ändå, så väntade vi vid en mataffär och som tur ser jag min barndomskompis passera och hon vet 
vart min bror bor för de bor på samma gata :D men tänk dig min barndoms kompis är döv med så min pappa
fattade ju inte vägbeskrivningen men det gjorde jag , och han frågade sen i bilen hur fattar du henne nisa ;D 
hahaahah men det är inte så svårt sa jag hahaha han bara kollade på mig ;D 
men har inte träffat henne på skit länge 10 år minst :S :/

dagens låt : PCD - when i grow up
dagens sötnöt : min familj ! <3

Lite bilder på mina änglar ! <3
faster huyen älskar er mest !

      xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0