22/12 - 08 | måndag

åkte fram och jobbade idag med :D ganska många som är ute nu i det sista för att handla klart sina julklappar till alla nära och kära :)  men det är bra så haft fullt upp  för det mesta =) och kul hr det vart med :D
sen så fick jag sluta vid 5 för tog ingen lunch så kom johanoch vi gick lite på stan sen så möte vi upp hans föräldrar, bror+tjej och hans tjejs syster hihi hela familjen där ;d ahahah men så fikade vi och pratade =) 
sen körde det hem mig och jag gjortde väl inte allt föt mycket hemma heller... stack upp till rummet & kollade på tv bara hihihi ;d finns inte så mycket mer kanske men men .... :)
ska plugga massa teori denna veckan så kommer inte kunna göra mycket annat... :(

men just nu sitterjag och kollar bland mina bilden sen 2006 och det finns en helt del kan jag looova hahaha
as fula men ändå.. minnen :d hahahaah
men min kamera är bort så önskar mig en ny till jul, eller pengar såå att jag har råd att köpa den själv...
sen vill jag ha en GUL ipod nano !!!! :)  GIVE MEEEE ! :D

dagens låt: erik hassel - hurtful


xoxo nthh








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0