25/12 - 08 | roooadtrip

heeej:D

idag kom mamma in till mitt rum & väckte mig vi 11 för att vi skulle ut på roooadtrip ner till värnamo xD
för att hon skulle hälsa på sina kompiar :D passade på nu när de va lediga från jobben & så =) så de va bara att göra sig hyfsat fin och sätta sig o köra henne då hahaha xD de tar väl 2 timmar dit, så fick jag ganska ont i röööven även om vi har skönt i bilen, men de har man inte efter 2 timmar vart du än sitter typ så hade knappt nån känsel i lilla rumpan när vi kom till dom och skulle äta lite mat =) muuuums :D
sen satt det & snackade som fan, som att de inte sett varandra på 10 år hahhaha =) men de va ju okej ändå satt jag & lekte me småbarnen plus kollade på tv.n (a)
sen vid 7 tiden så var de dax för oss att åka hem tyckte jag :D för att de va jag som körde, plus att de blir en heldag i gbg för julshopping imorn med som jag vill hem tidigt och samla mina krafter ! xD för de måste jag ha när det gäller shoppa :) 

tack för idag mamma <3 

xoxo nthh ♥

Kommentarer
Postat av: Pee

HAHAHHA MAMMMMAAAAAA <3

2009-01-02 @ 00:09:16
Postat av: Pee

HAHAHHA MAMMMMAAAAAA <3

2009-01-02 @ 00:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0