7/12 - 08 | söndag

sitter i sängen och lyssnar på musik, taknarna bara födar inne  huvedet på mig...
vet inte hur jag ska göra eller tänka längre... det blir bara för mycket för mig ibland.
känner att jag har prestationsångest mer än vad man behöver göra.... eller va är normalt ?

många säger att man ska tro på något, många har sina religoner och tro på , det har jag med jag är buddism men sen jag vart yngre så har det inte vart så troende fårn min sida och det är inte bra.... så nu ska jag försöla mer på det, för det kanske är en väg till att hjälpa mig iaf från detta jag är i nu...
hur mycket jag än gör så , its so hard to walk away......

dagens låt : Paula DeAnda featuring The Dey - Walk Away
dagens sötnöt : eirca <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0