JULAFTON !

vaknade av att de blev högljud ner i köket & vardagsrummet... :S så massa skratt och så kunde ju inte sova och kl va bara 11 typ ! :(:( buuuhuu så fick väl gå upp & va skit trött xD så fick jag julklappar av moster & det som kom för att äta hos oss. Hoppade in i duschen sen och gjortde mig fin för gästerna som kom & skulle komma :d
sen hjälpte jag till med maten lite och så började vi väl äta vid 1 :D jääääätte göööött  !
efter det så öppnade jag mina klappar, för vi skulle till kusinerna en sväng =)
hade jätte trevligt, men sen fanns det inte så mycket mer att göra haha allt va klart typ ;) hgahahaha
men sen så åkte vi tillbaka till oss så satt vi mest uppe på rummet kusinerna, mina syskon och jag ahhaha ;D
för att kolla på tv & spela dataspel hahah, syrran & ena kusinen blev beroende av det hahaha skit kul att seee på för syrran blev skit sur när han looosade hahaahah xD såå de va jag gjorde för att fördriva mig tid från 6 till halv 9 typ hahahaha :D seeen så gick jag bort till johan för att hälsa på honom och hans familj :)
så de skulle dela ut sina julklappar & så satt vi och pratade & bara myste mest :) hihihi  johan fick nån 3d musgrej till sin data, men jag fatta inte direkt hur det funkade så att säga hahah så nu kommer han ha något att leka med när han sitter framför datan xD  han visade mig lite men de va någ inte riktigt min grej kom jag på ;D men han blev skit glad för den så är glad för hans skull !
sen så vif 11 gick vi åkte vi hem til mig & myste,kollade på tv och snackade med syrrans & hennes 10 killar typ xd
men nu ligger jag i sängen & skriver lite med folk på msn & checka läääget :D 
 
TAAAAAAAAAAAACK TILL MIN FAMILJ & JOHANS + HANS FAMILJ FÖR EN UNDEBAR JULAFTON ! <3 :)
dagens låt : ne-yo - mad

xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0