20/11 - 08 | im back in the game yeeeeey! :D

Tjaaaaa !

Jag är ny opererad..... !!!!!
har operaat bort mina halsmandlar och skrapat bort mina polyper
hmmmm... visst låter det mysigt..? kan säga att de va det nt....
det ända jag kommer ihåg var att jag blev inlagd kl 08:00 på KSS
och låg me dropps och sååå sen så fick jag reda på att jag skulle ner och operars 14:00..
det ända jag kommer ihåg var när jag kom ner till salen fick jag massa sladdar inkopplad i mig och sååå
sen sa det till mig att nu kommer du bli nersööövd......:O
sen minns jag att jag vaknade upp 3 timmar senare i uppvakningsrummet med HUR MKT SMÄRTA som helst.....
trodde jag skulle dööö för nån sekund där... men sen fick jag massa smärtstillande.......

Sen kom jag upp till mitt rum och mamma&pappa kom o hälsade på mig :)
efter de kom johan  h o fick sitta med mig en bra stund fast ja ja nerdrogad hahahahah :O tack för att du kom
kunde inte snacka såå vi typ viskade mest. ;D ahahahaha
senare den kvällen såå spydde jag upp all blod o vätska i min kropp kände det som iaf.....
så dagen efter kom pappa igen o johan G & hälsade på mig en stund, sen stack han o shoppade utan mig :o =(
men senare på eftermiddagen fick ja åka hem o de va skit jobbbigt..... men jag klarade mig :D
jag LEVER ÄN =) haahahahhahahaaahahahah

ha inte för mkt förhoppningar om att ni känner erna vänner ...
jag har lärt mig det nu att nt göra de, för man blir bara besviken då , samma misstag ska jag inte göra om
TACK för de som kom o hälsade på mig, de betyder ni är värd guld för mig ! <3 =)
för er som inte gjortde det FUCK ER !!!
 

nthh

Kommentarer
Postat av: Juznur.

vi har nåt gemensamt. mandlar och polyper. (y)

ät mkt glass (y) <33 krya oxå på dig gumman :*

2008-11-20 @ 21:31:58
Postat av: sabina

haha Sorry da :(

2008-11-21 @ 10:17:40
URL: http://absolutsabina.blogg.se/
Postat av: ly

aah, opererade också mina halsmandlar fast gick i 3an då.. fyfan vilken smärta man fick när man vaknade upp, fast det hände mig värre.. typ nära döden eller något :S då skulle dom typ ta sån magnetiskt sak för att få liv på mig igen :S sen vaknade upp och spydde blod :/ sorry låter äckligt jag vet.

2008-11-21 @ 23:44:04
URL: http://lysaan.blogg.se/
Postat av: Danne

Heeeeyy hoppas du mår bättre nu...ledsen att jag inte kunde komma och hälsa på dig :(...krya på dig <3

2008-11-22 @ 22:37:33
Postat av: Henrik

hade jag haft möjlighet hade jag hälsat på dig med en ggn.. hade fullt upp med mitt körkort:P men men:)

2008-11-25 @ 10:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0