22/11 - 08 | lördag - foood ! =)

Heeeejsan snyggingar :D


 
yeeey efter 3-4 dagar har jag inte kunnat äta riktig mat om man ska säga :D
har fått kaka massa gröt,soppa, och jag vet inte vad jag mer har fått i mig asså hihihi
men jag vet att ja har tagit mass mediciner med :/ låter inte som det bästa men vad gör man inte för att bli frinthhsk ! =)
Men NU kan jag börja käka vanlig mat o svälja det mesta utan att det gör ont hihihi :)
så nu vill jag käka allt som finns känns det som pizza,hamburgare,tacos massa kakor ect !

Jag bad lillsyrran att baka muffins till mig, men neeej dåååå de ville hon inte :( visst är hon taskig mot mig ,jag är ju sjuk.... buuuhuuu ihhiihi :D
men ja ska ner själv nu & mixa lite i köket ska vi see vad jag kan trolla fram till min toma mage , grrrrr :r hiihhi
jag lovar mamma och de att jag ska inte bränn ner huset men det kommer jag inte tro mig
jag är BÄST på att baka hahaha bara att jag är laat ibland hihihih men det får man vara när man är sjuk :)

dagens låt : avant - i wanna be close
dagens ängel : johan h

Bilder på bakandet kommer senare :)
im out for noooow ;)

xoxo nthh  <3
                                    
                                  
                   

Kommentarer
Postat av: Fredrik

muffins <3 ;)

2008-11-23 @ 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0