24/11 - 08 | måndag...

tjaaa snyggingar (=

vaknade upp och fick se vädret idag asså, faaan baaajs palla med snöö nu eller? :O

vad har man gjort för kul idag då...? :P 
öööhmmmm inte mkt vart o kollat förbi hur det haft de i skolan utan mig (a) & träfffade lilla dino <3;D
som jag inte sett fan på en vecka om inte mer, vilken svikaren han är asså :O :P
sen såå träffade jag min klass och vi såg en film mkt trevligt hihih =)
efter det  åkte jag & henrik och lämnade av lovisa, sen en sväng till donken :)  och goooottade oss lite för mycket kanske men vadå då, :o man lever ju bara ett liv hihhii lite gott i livet måste man väl få äta xD =)
när vi blev klara lämnade herik av mig hos johan. Vi gjorde inte så mycket vi heller utan satte oss i tv-rummer och kollade lite vad som fanns på tv:n * gossip girls, freach prins * :) wiiiie
blev även dax för min hemfärd i det kalla vädret ute :( , men jag klarade mig hem det är det som räknas ju i slut ändan eller hur ;P så nu sitter jag hemma och bara slappar
ska äta lite snart om jag kan :D maaaaaaaaaaaaaaaat :r 
måste allt plugga lite till också men men det finns ju roligare saker att göra :D
blir nog ut en sväng ändå och bygga en fin&feeet snögubbe :) yeeeeeeeeeeey  

dagens ämnenot ready...

när är det dags för att släppa taget....
vem är det som kan bestämma när man ska släppa taget om någon som står mig nära 
som har gått bort eller lämnat mig.....
många säger att jag ska släppa taget när jag känner mig redo... men när vet jag att jag ärr det då?
tänk om jag aldig kommer att vara redo att släppa taget om den jag älskar....
hur ska man reagera.....? 
jag tror att jag inte är redo för att släppa dig ! 

farmor  <3
jag vill säga till dig att jag älskar dig mest <3<3
jag vet att vi inte bodde nära varandra, att vi missade ut väldigt mycket med varandra från de andra familjer,
som har det lite lättare att hålla kontakten och ha sina släkträffer och kunna fira varandras fördelsedagar, studenten, körkortet det va vi missade ut med varandra mest !
men jag ångrar inget med den tiden jag fick ha med dig, du är den bästa som finns <3
du va en av det starkarste perosner som jag kände, du kämpade alltid till 110% och såg det bra i en person.
jag är vääääldigt lessen att jag inte kunde komma och vara vid din sida jämnt när du låg sjuk.
Det finns så mycket som jag vill berätta för dig mellan fyra ögon, om du fanns vid vid min sida idag. :/
Men jag vet att du alltid kommer att finnas där vid mig, men jag har så svårt att släppa det
 " the fact that your not here"
miss you but I try not to cry !
But it's like you're gone too soon
Now the hardest thing to do is say

dagens låt : Mariah Carey - Bye Bye
dagens ängelar : henrik, huylia, lovisa <3

xoxo nthh <3
                  
I miss you, love you & think of you everyday <3
you always gonna have a place in my heart <3
R.I.P nana <3


Kommentarer
Postat av: Henrik

naaw tack för att jag fick vara en ängel<333:)

2008-11-25 @ 09:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0