25/11 - 08 | tisdag :D

tjaaa snöööggingar ! ;)

idag har jag vart hos tandläkaren och kollat om jag hade några hål i tänderna :P
men vet ni vad , det hade jag inte :) visst är jag duktig "yeeeeey" :)
sen så skulle jag iväg o luncha med min gaaalna klaskompis henrik :D
det gick bra sen åkte vi och skulle möta dino o så fick jag höra henrik's fina citat
"snälla, kan jag ine få körsa på någon , man blir ju så sugen " hahahahaha xD
omg asså snacka om galen-bilförare asså :O hur vågar jag sitta i samma bil som henrik :P
neeej skoja han är en jättebra förare, men vadå man blir ju ganska uppspelt själv när man kör ibland
det håller jag med om :P


möss-jakten xD
efter vi hade varit och lunchat, träffat dino så fick vi för oss att sprag en stund på stan & hade oss :)
då kom jag på att det var mycket kallt ute & att mina små öron/händer började frysa väldigt mycket (a) =(
så det var bara att leta reda på det  som jag behövde vantar och en lång vit mössa självklar ! =) yeey
men det kände som om att vi sprang in i alla affärer i stan utan att hitta någor resutat av min dröm-mössa ):
neeej då det fanns ingen som jag ville ha eller som passade mitt huvud ju :/ buuuhuu då blev jag lessen i ögat
& tappade hoppet om att den skulle finnas här i stan ...  
det fanns inte den som jag drömde om att ha på mitt huve hihih xD
nu har jag bestämmt mig att jag ska med min kusin till gbg på lördag för att forsätta min färd till att hitta min dröm-mösa, om det är så att jag måste åka utomlands för att hitta den.. buuhuu:(

JAG&HOAIMI älskar smäääärta !

dagens låt : Avant - Lie About Us
dagens ängel : mamma <3

 xoxo nthh  ♥

 snyggast.se asså xD   NOOOT =)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0