27/11 - 08 | Torsdag

aloha sngygginar =)

första riktiga skol-dagen idag efter min operation och så :s
känns okej att komma tillbaka ändå, saknar inte själva skolan direkt men mina små vänner
som saknat mig hihihi ;D yeeeey
neee men har inte hänt så mycket idag ändå.  Just a ordinary day!


Vad gör man när man har känt en kille/tjej ett tag & bestämmer sig för att träffas.
allt är bra mellan & man har kul och trevligt med varandra.
När man kommit hem det första man gör ar att ringa en kompis eller nån nära och berättar om hur dagen varit och hur kuligt det va :)
samma kväll pratar/chattar man med den personen och pratar om hur dagen vad & så =) sen kommer man fram till att man ska träffas igen, igen och igen hihih då blir man glad att de har gått bra (:
sen blir det att man börjar träffas & snacka allt mera pluss att man trivs med den personen , och man själv märker sen att man känslorna börjar krypa fram mer och mer från bara att vara vänner till nått mer, ett steg högre..
Allt går bra, och båda får samma könslor och de blir ett par... men de går en vecka typ börjar killen bli snee på nånting som man inte äns får veta del av & bara fryser ut en helt enkelt, lätt för "mig" att kunna gissa fram till vad det kan vara... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT !!
man gör sitt bästa & försöker att ta kontakt genom att ringer & smsar för att frågar vad som har hänt, men det enda svaret man får tillbaka är "neej, men det är inget"
How tired are you not to hear that line...?  I know i am !
Man vill ju att den personen ska släppa in den och berätta vad som är felet ,  det är ju en del av förhållandet
tycker jag personligen. För man går inte in i ett förhållande själv antar jag.

dagens låt : ne- yo - do you
dagens ängel : maria <3







xoxo ntth  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0