28/11 - 08 | fredag

Tjaaa snyggingar :D

idag har jag bara vart i skolan & haft tråkigt
slutade 4 :/ men vi hade engelska c sista lektionen & vår lärare sa att vi fick arbeta själva så
jag läste lite i boken sen palla jag inte mycket mer så stack jag o henrik till bibblan för att
plugga på våran filosofi/psykologi..... :(
vi satt ett tag sen tröttnade vi och henrik åkte hem och jag satt kvar med johan o plugga lite till, sen gick
jag med johan til resecentrum för att han skulle med bussen hem, sen gick jag för att möta kussen & syrran
vid kosmetika och ställde mig där i 2 min & märke senatt jag började blöda näseblod igen.....:/
men det gick väl bra efter en stund, sen var det hemfärd :D
ikväll händer de väl inte så mycket ska ta det lungt mest, baka nått gött kanske =)
& bara vila ut mig o kolla på idol tror jag =) iihhihii 
GBG imorn ;D
 
dagens låt : jordin sparks - next to you
dagens ängel : morfar <3                       
                                                                    xoxo nthh ♥
nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0