29/11 - 08 | GBG lördag ! =D

Heeejsan sööötisar :D

idag vaknade jag vid 8 för skulle upp & gjortde iorning mig för skulle till gbg med kussen :D
tåget gick vid 9.20 så va på station lite över 9 & väntade på kussen.
det va skit många från stan som skulle till gbg ju, hihhi såå många så de inte fanns platser kvar till oss och några till så
kussen & jag delade på en stol hiihi xD omg två feeeta rumpor på en sitts asså ahahah :D
sen va vi på tåget pch våran fina färd började =) fast när vi kom till herrljunga började jag känna att min rumpa börajde
domna bort asså ahahah och kussen hade fått ont i ryggen... sen när vi kom fram hade jag skit ont i röven och hon i ryggen....:( buuuhuuu till oss =(
när vi kom fram så blev vi hungriga och sprang in till den första donken vi träffade på :)
& feeetade oss lite muuuuums . efter de så började våran shopping/upptecknings färd i gbg
hahahaha va mycket trevligt & roligt att leka i gbg ;D vi blev allt duktigare på att hitta i gbg med spårvagnar & sånt :D
nu kan jag de mesta runt där om man ska ta 2:an, 6:an, 7:an 9:an och 11:an hahaha
som får runt och till hammakullen och angered =) yeeeeey vi är stolta vafan inte lätt att hitta i gbg annars ^^ 
vi hade massa tid på oss att shoppa men sen tänkte vi ändå när vi var i gbg kunde hälsa på lite kompisar till oss, som visste att vi skulle komma men inte svarade på sms eller när vi ringde, utan dissade oss som faaaan.... de suger !!!
så nu ska jag inte komma till gbg mer för din skull, för de som hänt....
men det som va bäst var när vi bestämde oss för att vi va lite sugen på att fika lite & både blev att vi måste fika på espresso house men det finns ju flera i gbg men de va fullt överallt i dom vi hittade såå vi hoppade på spårvagnen
för att hitta ett annat EH :D såå vi åkte ett tag så såg jag en & precis när dörrarna va på väg att stänga sig så hoppade vi av & sprang över vägen typ :D
massa mysigt tt fika där o massa mysigt med kussen !!!
De ska vi göra om igen ! :D
DET BÄSA ÄR ATT VI KAN GBG NU !  yeeeeeeeeey

dagens sötnöt :
kussen mi <3
dagens låt : jordin sparks - now you tell me
                                                                                                                      
    
                                                                                                                                                                                      xoxo nthh ♥

Kommentarer
Postat av: Henrik

haha såå du menar att du hittar till typ stationen och nordstan och det med lr haha:D kidding:P hope ya had a great time hun'^^

2008-11-30 @ 02:27:38
Postat av: birgitta

vill med shoppa!!!

2008-11-30 @ 10:04:03
URL: http://miiiira.blogg.se/
Postat av: XxOo

Niiiice nu är du sötare än vanligt <3

Nu ser man att det är jag och du ;) <3

2008-11-30 @ 11:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0