21/11 - 08 | kärlek.....

shoooo :D

sitter o kollar på idol nu , kevin som sjunger omg han är ju fäään bara för bra =) ;D
men alice äger hon med ;)


nee till dagens ämne.... kärlek !nthh


många säger att dom har all tid i världen på sig att göra det dom vill och gillar...

men jag har tänkte mycket på det och har frågesatt mig själv om det verkligen stämmer.
För man vet aldrig vad som händer nästa dag,vecka eller månad....
okej det är väl inte heller det första man tänker på när man vaknar men den tanken kan slå mig ibland iaf
vad ska man göra om det händer i äns närhet....
så det jag vill säga bara att lev dagen som om det var din sista dag... vänta inte tills sista minuten eller så för då kommer du att ångra dig att du inte gjort någonting åt de.....
Om du fick en extra dag med en person som du älskar vem skulle det vara, och vad skulle ni ha gjort för skoj ...?

Ta vara det ni har med familjen,vänner pojkvännen/flickvännen gör det bästa av det ni har och ta aldrig någon för givet !
Dom inte heller en ny person som ni nyss träffat utan att lära känna den, fördommar är något som gör oss till en dåligare individ för att vi ger inte andra personer en chans äns, utan dömmer dem för sitt utseende, klädstill, umgänget ect..... Tänk en extra gång innan ni gör något för det är alltid bäst !
tänk först, handla sen !

xoxo nthh <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0