im sry

allt är så mycket nu... jag vet itne vad som händer längre.
jag känner mig helt borta nu från alt annat =( har missat så mycke när man är här borta i byn ingenstans....:(
jag saknar er alla =(

men mest av allt vill jag säga förlåt till kärleken i mitt liv.
han förtjänar det bästa av det bästa och jag är inte den som kan ge honom de. sry jag är inte perfekt på något sätt men jag gör allt i min makt för att du ska må bra och vara lycklig. jag hoppas du ser att jag försöker att göra det varje dag och att jag har det svårt när du inte är med mig..... och allt som händer det kanske är småsaker för dig men för mig är det inte det så hoppas att du förstår mig.....
jag ljög för mig själv innan jag är inte alls redo att släppa dig, inte äns i närheten av det är jag... jag kan inte se mitt liv utan dig det går inte.
så förlåt för allt som jag gjort mot dig, men hoppas du förstår mig med.
jag älskar dig med hela mitt hjärta, du är min värld mitt allt. finns ingen annan för mig ! <3









xoxo nthh
    















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0