28/8 -09

faaan va segt det ät när man inte har sin egna data :( suuuurt som in i helvete. får ta pappas data lite då och då bara för han sitter 24/7 typ så hinner in och kolla facebook lite sen ska han ha datan igen så det blir inte så myvket skrivande här nu när jag drar ner igen till lich ska se om jag kan lämna in datan så får dom fixa skiten åt mig för detta går inte att leva utan dator här uppe ii byn ingenstans :O det blir bara jobbigare och dagen går så mycket seeegare då =(


men men idag har det väl inte hänt så mycket mer än att man va och jobbade från 7 till 16.00 det vanliga typ men det bästa va nog att våran chef inte va där så man behövde inte jobba arslet av sig:O xd
för när han är på jobbet så ska han alltid ut till oss och kolla runt lite som att han "letar" efter något vet itne vad han håller på med asså, jag sa de till malin han kan inte ha mycket att göra på jobbet eftersom han alltid springer ut till oss. :D
vi snackar mycket vi i gänget på jobbet :O i gänget så är det mailn,erik,andes och jag så klart :D make the best of it :D btw så jaa vi snackar ganska mycket på rasterna och när vi får chansen :o för att jag och erik jobbar med moterings maskinerna och lite i packen malin stämlpar och packar lite hon med men andras är lång ifårn oss andra sidan av fabriken så det är lite svårt att snacka med honom när vi jobbar så det blir jag,malin och erik mer när vi är inne och jobbar :P men ibland kan det vara så att det är en viss person på jobbet som ska leka bossen hela tiden när vår chef är borta hon tror att hon kan allt och skti det är väligt störande och ingen tycker om henne på företaget asså mer än chefen kasnke, men inte konstigt hon slickar ju röven på honom så fort han kommer och ska snacka eller lämna ordrar till oss. det kan va vilka osm helst som sitter och snackar lite så ska hon hoppa in i desras diskution på 0,2 sek :O fattar inte hur hon tänker asså. hon är gamla med vafan sen den sista veckan nu har hon sagt till erik ganska mycket att göra det ena till det andra, jag tror hon har fattat att jag inte bryr mig helt för hon är varken min handledare eller chef så hon kan inte komma och  tro att hon kan bossa omkring oss bara för hon har jobbat där i 21 år, de ska man inte va stolt över direkt men det är hon .... konstig människa de :O

men det bästa va nog att jag ovh malin kom fram till att det flesta tjejer vill ha badboys :) vi vet itne riktigt varför ännu men vet ni nått så skriv gärna :D men dom har väl något men det sämsta med badboys är att dom ser bra ut men dryga som faaan och det vill vi inte ha men 'ndå blir vissa tsm med dom :O hahaha mailn har saggt att hon har fått fel killar bara hahah att om man blir tsm med en badboy efter ett par månader så blir men oftast dumpad så sitter man när hos tjejkompisen och lipar ut allt i 1 till 3 månader kanske sen är man över honom och allt är bra igen :) men sen när man väl är över och ska leta igen typ så hamnar man i samma crikel igen :O hahahaha då ska man nog lpta bli killar ett bra tag va :O  ahhahahahahahah 
även om det suger att jobba så har man iaf ett g'ng som man trivs med på jobbet så tack för att ni finns och gör dagen mycket bättre nu när jag inte känner många här uppe =) 
nu är det helg så ska väl bara vara hemma o röttna lite till finns inte mycket att göra här alls om ni inte visste det :) hiihih





















 xoxo nthh 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0