aaaanh yeu

finns det något som är svårare än att vara ifårn den man älskar ?
vad ska man göra när man är så lpngt fårn den man älskar, det finns inte så mycket att göra när man har jobb här men sin baby hemma i lich.
man man ska va glad att man har jobb men ändå det är hur jobbigt som helst, det blir svårare på nätterna när man är van att han ligger vid sin sida så när man vänder sig om nu så finns han inte här och kramar om en det är så svårt att det gör ont i hela kroppen.


det finns inga ord till att beskriva vilken underbar perosn du är anh yeu, men jag ska försöka att göra det så klart för diig som  möjligt nu när du inte är vid min sida nu.
Du är en kille som alltid är glad och det smittar av sig och gör mig glad. När du gör dom där småsakerna som när vi inte kunde sova ihop att du kom och kysste mig och väckte mig va helt underbara det uppskattar jag så mycket asså det kanske är små sak för andra men inte för mig, för det du gjortde dom gångerna då gjortde du min dag med, det gör du allitd annars med när jag är med dig men dom va speciella. tack <3
Du är det som har lärt mig mycket under dessa månaderna som gått, du är det som fått mig att öppna ögonen för världen och se att det finns människort där ute som älskar mig för den jag är, och att jag itne behöver vara som andra eller ändra å mig för att någon speciell ska tycka om mig. Men mest av allt är du den som fått min att öppna mitt inre och släppa ut lite i taget, jag sa från början att jag har svårt att lite och öppna mig för nytt folk för man vet itne vart man har dom men sen när jag träffade dig kännes det helt annorlunda, det va som att jag hade känt dig i nått år eller så som att det gick att prata med dig och att du accepterade hur jag hade/har . du lyssnar på mig när jag har det jobbigast. det är inte så lätt att fatta hur jag har haft det, men nu är det mycket bättre sen du kom in i mitt liv. du va exakt vad jag behövde för att klara av allt skit som hänt, men nu bygger jag upp allt från början och jag har kommit en bra bit för att jag vet att du finns där och stöttar mig, och tar emot mig om jag faller. det är du som får mig att ställa mig upp igen på mina egna ben och forsatta och ser till att jag inte ger upp. du är ljuset i mitt liv varje gång jag är i sin närhet känns att vi är i vår egna värld <3. jag skulle itne klara detta på egen hand det vet jag. tack för att du finns. <3
känslorna blir bara starkare och starkare för varje dag som går, det går inte en dag utan att jag tänker på dig. jag visste inte själv att jag kunde ha så starka känslor för någon annan, men när det är dig så fattar jag inte konstigt att man har de.
jag fattar inte hur det andra inte höll fast vid dig, fast det va bra att det släppte dig så att du fick komma till lilla mig =) det gillar du det vet jag =) jag sa ju det att det finns inga ord att beskriva hur starka känslor för dig. du är det finaste jag har, du är mitt allt och vet du !
     DU ÄR BEISET PÅ ATT KÄRLEKEN FINNS ! <333333333333333
























xoxo ntth ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0