091216

Idag har vi vart i skövde med kussen. Hittade inte så mycket så ska vänta tills imonr och se vad jag kan hitta.
Men först och främst ser jag fram emot min mobil och tv:) ska bli nice när jag har dom hemma hos mig:) läääängtar.
Har mest vart hemma med kusinerna, men nu har dom åkt till min bror i skara för att vara med dom inatt så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Kvällen är har och jag skulle bort till min bror som bor i skara men min smarta pappa fick med sig mina och hans bil nycklar, så nu sitter jag fast på rummet och väntar tills han kommer hem. Vilket kan vara om några timmar, så har väl inte så mycket framför mig mer än sängen.

Min mamma har åkte till vietnam med min kamera så nu måste jag vänta tills jag får min nya mobil så länge tills hon kommer hem :)
Miss min mammi <3

nisaa
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0