091222

Hej

Jag kom hem nyss, har vart hos ida. Vi satt och lyssnade på musik och snacka om gamla minnen.
det va mysigt.

Nu är det inte långt till julen, snön ligger fortfarande kvar i lilla lidköping. Det är inte så mycket men alltid något. Förra året fick vi snö vid nyår om jag inte minns fel, så iår är jul-känslan lite bättre.
Men efter alls som hänt nu dom närmsta dagarna så är inte julen blivit dåligare för min del. Det känns inte bra längre att det är jul. Det känns som att julen inte kommer vara bra på ett par år framöver.
Jag har förlorat någon som jag älskar så mycket, och kommer alltid att göra det vad som än händer.
Du vet vem du är och du kommer alltid finnas i mina tankar, hjärta . Vart jag än befinner mig så kommer du vara med mig även det som har hänt. Förlåt för allt som har hänt. Ville inte att det skulle bli nu så när det är så nära till julen och då alla ska vara glada och njuta av julen plus nyår.
Men det kanske måste hända för att jag ska fatta bättre som du säger. Men nu vill jag bara vara själv med min familj och mina vänner som älskar mig för den jag är.
På några timmar och någon dag kan förändras så mycket i ens liv. Nu vet jag, när folk säger att varje minus/timma är viktiga i ditt liv.

xoxo

löp

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0