091223 |

Hemma fårn sista rudan på stan. Nu är alla klara med julklapparna hittade lite fint till mig med som kommer upp på bloggen sen:)
Så nu är det vara att vänta på att mellandags rean börjar för då blir att stor shopping för min del. Än så läge är det planerat en mobil och tv.

Nu sitter man och vilar ut sig, är ganska trött och ska snart ner och hjälpa min mor att packa för hon ska till vietnam inatt. JAg längtar tills jag åker ditt. Bara slippa allt och vara för mig själv med familjen det behöver jag nu efter allt som har hänt.......
NU är det inte långt till julafton är här.

dages outfit

juj

min älskling ute i snön :)
min

kvällens outfit hemma :)
dgd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0