1 års dagen

Idag har jag och min baby ett år :)
Vaknade upp vid 12 tiden, sen vart det lite segt men tills slut fick jag upp honom och vi skulle in på stan. Började med att vi va inne på gina och jag provade lite kläder, men det blev inget så kollade vi mest runt och myste. Efter det så åkte vi hem till hans föräldrar och hälsade på plus att vi låna en form för vi skulle handla sen hem och laga lasagne.
Lasagne blev lyckad har lite bilder på babys kamera så kommer upp så fort som möjligt :)
Men nu sitter vi hemma och jag har gjort iorning mig för jag ska iväg till lisa och fira hennes 18årsdag med brudarna.
Kommer sakna min baby och älskar honom. Han är mitt allt !
älskar dig anh yeu  <3

johan
xoxo


Kommentarer
Postat av: INESITA LEVER BARA LIVET

Calle sj? =)=

2009-12-13 @ 13:44:28
URL: http://princessinta.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Hej

Tack så mycket, vad glad jag blir att du gillar min blogg! =)

Hoppas du fortsätter att läsa den och glöm inte att prenumerera på bloglovin. =)



Ha en bra dag!

Kram kram

2009-12-14 @ 09:34:49
URL: http://missdq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0